8. октобар 2017.

#Travel - Kotor

,,Da je putovanje besplatno, nikada me ne biste vidjeli."
Prije 2 mjeseca bila sam u Kotor. Nijesam do sada imala prilike da idem tamo, a putovanje i obilazenje bilo kojeg grada ili drzave za mene predstavlja nesto najdivnije.
Kotor je stvarno grad kulture. Prepun je znamenitosti, kako svoje kulture tako i drugih kultura.
Mogla sam vidjeti dosta turista, cak je i bilo nekih crnaca. U gradu iz kojeg ja dolazim, uopste nema crnaca, pa mi je bilo drago sto sam ih vidjela uzivo. 
Naravno, naljepsi dio - more. Zar postoji neko na ovom svijetu da ne voli more, pogotovo ako se radi o ovakvoj prirodi:



Ono sto mi je zaista smetalo jesu visoke temperature. Ali naravno da me to nije sprijecilo da uzivam.
Sjeli smo, kada smo tek stigli u grad, u jednom kaficu. Narucila sam bila cijedjeni sok od pomorandze, jer, trebalo nam je osvjezenje.
Ne, nijesam slikala sok, ali sam ga popila. Nevjerovatno, zar ne?


Setajuci ulicama Kotora, sa sesirom na glavi i suknjicom, osjecala sam se kao prava dama/princeza. Ako ste ikada bili u Kotoru, znate o cemu pricam. Takva je arhitektura.
Naravno, usput su nastale one ,,spontane" slike; ,,Ja cu ovako da idem, a ti me slikaj, da izgleda spontano."


Na vrhu jedne zgrade, imale su kao neke trakice raznih boja, izgledalo je kao duga. Vec sam tu sliku ubacila na postu #BTS - Srednja skola. Ali naravno, opet cu je ovdje ubaciti, kako bi znali o cemu pricam.


Zao mi je sto nijesam imala priliku da se vozim camcem ili onim kao manjim brodovima, ali nadam se da cu opet tamo otici i da cu imati priliku.


Naravno, morala sam da fotografisem ovo predivno cvijece. 




Gdje ste vi putovali?




Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...