23. септембар 2017.

#BookCorner: Djevojka od papira - G.M.

Ubacila sam rubriku #BookCorner kako bih vam pisala o mojim omiljenim knjigama i dala preporuke za citanje.
Moj trenutni favorit je knjiga od Gijoma Musoa - ,,Djevojka od papira". Sigurno je vecina vas vec cula za ovog francuskog pisca, koji je ujedno omiljeni pisac danasnjice.
Od njegovih knjiga procitala sam ovu, Djevojka od papira, ali imam jos jednu koja se zove ,,Djevojka iz Bruklina", koju jos uvijek citam.


Radi se o veoma uspjesnom piscu koji je nedavno raskinuo sa djevojkom koju je mnogo volio. Onda on zbog tog raskida, upada u depresiju i ponestaje mu inspiracije za pisanje.
Onda se odjednom pojavljuje djevojka, koja mu govori da je ona junakinja iz njegovog posljednjeg romana. Ona mu kaze da ce umrijeti ako on ne nastavi da pise.


Zatim, oni prolaze kroz razne avanture zajedno, i na kraju se desava potpuno preokret radnje, kada pisac konacno saznaje istinu.
Ja sam je procitala za tri dana, jednostavno nijesam mogla izdrzati da cekam duze jer je knjiga toliko zanimljiva da ce vas drzati ta uzbudjenost i radoznalost sve vrijeme.


Koji je vas trenutni favorit?

Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...