1. октобар 2017.

#MonthlyPost - Septembar

Sa pocetkom septembra slavila sam praznik Kurban bajram, i odlicno je ispalo jer je od 1-3. trajao, tako da smo imali jos tri dana da se odmaramo.


Eh, taj 4. septembar...
Ja sam sada druga godina i vec sam znala kako sve funkcionise tako da je trema bila ona pozitivna. Nijesam se nadala da ce ova skolska godina biti dobra.
Medjutim, danas sam ucila bas puno, jer ipak, bila sam iznenadjena sto nijesmo do sada ucili kao prosle godine.
Najvise sam se obradovala zbog moje najbolje drugarice, sada smo skoro cijeli dan zajedno i nekako lakse prebrodimo on a daily basis hhahahah :D


Nekako svaki dan je bio monoton, kuca i skola, ucenje, planiranje. Jedino sto je razbijalo tu monotoniju bio je moj blog na kojem i nijesam bila bas aktivna, ali jednostavno pisem kada imam inspiraciju.
Sto se fotografije tice, nije bilo lose. Nekada bih imala vremena, ali bih iskoristila vikend kada bih mogla.
Pocela sam da citam Anu Karenjinu... Iskreno, i nije toliko losa lektira, ali planiram da je zavrsim do kraja oktobra jer cemo je vjerovatno obradjivati nakon zimskog raspusta. Ako nekome treba pomoc oko analize, kada zavrsim mogu napisati i post na tu temu. :)
Izasla je nova pjesma od Zayna i Sie. *-* Veliki sam fan Zayna kao i Sie. Odlicna je pjesma. Njihovi vokali su tako predivni, jos kada se spoje u jednu pjesmu...


Nekako je ovaj septembar bio mjesec za razmisljanje za mene, pokusala sam pronaci smisao, sta je ispravnije, sta je istina, morala sam pronaci sebe gdje pripadam...
Mislim da je to sve normalno u nasem uzrastu, ali ja se nikada ne oslanjam u potpunosti na odrasle, jer vjerujte mi, oni jos manje znaju gdje pripadaju i sta je istina.
Uspjevam polako da prebrodim svoj strah od okloline iliti social anxiety, sada se manje bojim pokazati koliko znam i istaci se.
Znate, ako ne pomognete sebi niko vam ne moze pomoci. Uzmite stvar u svoje ruke, jer mozete vi to.


Ove subote sam bila malo kreativna, pa sam crtala, dugo nijesam...
Znate onaj osjecaj kada ste preplavljeni inspiracijom? E bas se to desi meni ponekad s vremena na vrijeme pa ponekad ponesto zapisem, neki stih.
Preporuka za slusanje je Lana Del Rey. Boze koliko divno pjeva ta zena i kako divne pjesme ima.
Moje omiljene su: Salvatore, West Coast, Music To Watch Boys To, Freak.
Seriju The Vampire Diaries sam zavrsila proslog mjeseca, ali je ta serija toliko veliki utisak ostavila na mene da sam pocela da haluciniram hahahha. :D
Btw, ova pjesma Salvatore me podsjeca na The Vampire Diaries jer se Damon i Stefan tako prezivaju. *-*
Uzivajte u svakom trenutku zivota!


Sta ste vi radili ovog mjeseca?



Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...