6. новембар 2017.

#MonthlyPost - Oktobar 🍂

Nije me dugo bilo. Skoro cijeli oktobar, a vec je poceo novembar.
Nekako zvuci klise i izlizano, ali sam se bukvalno davila u skolskim obavezama da nijesam imala vremena za sebe, a kamoli blog ili neke druge aktivnosti. Kada bih ,,uhvatila" par trenutaka slobodnog vremena, obicno bih fotografisala jer mi je to nekako najjednostavnije i najljepsi nacin za opustanje, a vec imam i pripremljen materijal za buduce postove na blogu.
Ovo je vec drugi za redom #MonthlyPost, pa da vam ukratko ispricam kako je izgledao moj
oktobar.


Sve u svemu, bilo je puno skolskih obaveza; odgovaranja, testova, pismenih...
Divim se sebi kako sam uspjela ostati normalna nakon svih ovih obaveza.
U jednoj nedjelji imala bih po nekoliko testova i odgovaranja. Zadovoljna sam svojim prosjekom od 4,93. Jedini problem mi je fizika, ali nadam se da cu je ubrzo savladati. S obzirom na to da je fizika jako tezak predmet, nadam se da cu postici bar odredjeni dio onoga sto sam planirala.
Sto se tice mog instagram profila @mylittleecorneer, odlicno je napredovao sa od 88 pratilaca za dva mjeseca, sve vise ljudi koji prate moj rad i neki su cak komentarisali. Dva puta su instagram profili @vsco.art_ i @vsco.europe, postavili neke moje fotografije. To me je jako usrecilo i naravno motivisalo da nastavim dalje.
Imali smo jedan mali odmor od 5 dana povodom zavrsetka prvog klasifikacionog perioda. To vrijeme sam iskoristila da odem kod sestre na selu. Odlicno nam je bilo. Bile smo u prirodi, setale, smijale se, razgovarale. Hrana za dusu. Naravno, ja kao ja, uvijek cekam trenutak da fotografisem nesto predivno. :D




Kako ste vi proveli oktobar?















Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...