21. август 2017.

Jesmo li zaboravili da zivimo?

Prije neki dan sam sa svojim sestrama otisla do tetke. Nijesam bas narocito drustvena osoba, ali uvijek mi je drago da obidjem osobe koje volim i do kojih mi je stalo.
Ispred je imao prelijep ljetnjikovac i imalo je bas puno cvijeca, zbog cega sam se jako obradovala jer obozavam da fotografisem cvijece.
Dok sam tako fotografisala i povremeno pricala sa sestrama, zaboravila sam koliko su nas tehnologije udaljile jedne od drugih, koliko smo zapravo zaboravili da zivimo.


Iskreno, i ja se cesto pronadjem u ovome, jer sve vise vremena provodim na telefonu ili kompjuteru, i kada zavrsim sa svim tim nazovi ,,obavezama", onda ne znam sta bih sa sobom..


Mi smo takve generacije da vrhunac nase svakodnevnice predstavlja slijepo pracenje nekakvih modnih trendova i uopste trendova. Umjesto toga vrhunac nase svakodnevnice trebala bi izgledati tako sto se bavimo necim sto volimo, nije bitno zaista; fotografija, citanje, crtanje...
Mislim da trebamo biti zahvalni sto imamo porodicu, topao dom, krov nad glavom, jer mnogi ljudi to sebi ne mogu priustiti i vi trebate biti ti koji ce mijenjati svijet, pratiti svoje snove i ostvariti ih.



Da li ste i vi zaboravili da zivite? 



Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...