7. новембар 2017.

Autumn tag 🍁

Zdravo!
U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim, mislim da je to bila Innisal u svojim ranijim postovima.
Jedno pitanje sam izmijenila, tako da se nadam da mi necete zamjeriti.
Da pocnemo. 😊

1. Zasto volis jesen?
-Volim jesen zbog njegove magicne prirode. Nekako tokom jeseni sve utihne, sve je mirno, a mi imamo vise vremena za citanje. Mislim da nam je draze da ispijamo toplu solju caja ili kafe uz ove hladne jesenjske dane. Ovo je jedna od slika koja je nastala nedavno. Magicno, zar ne? 😻


2. Kako provodis svoje vrijeme tokom jeseni?
-Ima dosta stvari koje volim da radim u slobodno vrijeme, a to su: citanje, crtanje, pisanje bloga i fotografija.

3. Omiljeni modni dodaci?
-To su definitivno kape. Mogu se pronaci razliciti dezeni i mislim da svako moze pronaci ono sto mu odgovara. A tu su i da nas stite od hladnoce.


4. Kafa ili topla cokolada?
-Kafa. Uvijek kafa.


5. Opustanje uz film ili knjigu?
-Definitivno knjiga. Opstepoznato je da ja ne volim filmove, tako da, moja idealna kombinacija je knjiga i kafa. Tada nijesam prisutna, ne nalazim se u ovom, realnom svijetu kao zivo bice. Ok, tu sam fizicki. Koliko da me ima. Kada bih birala, odavno bih bila u nekoj drugoj dimenziji, naravno sa kafom i omiljenom knjigom kao putokaz. 😆


6. Omiljeni miris svijece?
-Moj omiljeni miris svijece je lavanda. I inace omiljeni miris bilo cega. Vecini je vanila koliko sam mogla da zakljucim, ali meni iskreno toliko smeta taj miris, da ja ne mogu da budem u prostoriji u kojoj se osjeca miris vanile.


7. Ukleta kuca ili groblje?
-Iako sama pomisao na groblje izaziva jezu, u ovoj kombinaciji ne bi bilo presudno. Mislim da su strasnije uklete kuce, jer koliko god suludo zvucale sve te price, uvijek ima pomalo istine koja nas ostavlja u nedoumici. 


Pokusajte i vi u komentarima da odgovorite na neke od ovih pitanja. Bilo bi mi drago da procitam i vasa misljenja.

Kako vi provodite jesenje dane?




Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...