22. август 2017.

Fotografija

Fotografija za mene predstavlja jednu od najljepsih umjetnosti.
Ljubav prema fotografiji javila se nedavno i iz dana u dan raste sve vise.
Mislim da je nesto najdivnije kada imate mogucnost da na svoj nacin predstavite momenat i da ga zauvijek zabiljezite.
Jos od kada su nastale prve kamere, ljudi su bili fascinirani time sto su bili u mogucnosti da zabiljeze momenat, njima drage osobe, vazne dogadjaje, itd. I to bi ustvari trebala biti poenta fotografije.
Danas se sve vise zanemaruje ta poenta, te umjesto toga nastaje tona selfija i nekakvih besmislenih slika...


Veceras, pred zalazak sunca, uspjela sam da fotografisem ovaj predivan prizor.
Priroda, zalasci sunca, su nesto najljepse za fotografisanje i najvise imam takvih slika.
I sada kada god pogledam ove slike, znam da taj momenat nikada i nije otisao, zabiljezen je u obliku jedne slike, koju sam ja na svoj nacin fotografisala.




                      Da li i vi volite fotografiju?

Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...