30. септембар 2017.

It feels like autumn...

Kalendarski, jesen je tek pocela, ali nekako sa pocetkom septembra osjeti se ta draz jeseni.
Pocinje skola i prve jesenje kise. Vrijeme je za tople dzempere i predivne martinke boje trule visnje ( ili koje vi vec volite heh).


Naravno, mi koji volimo da fotografisemo, najvise se radujemo jer znamo da ce nam feed na Instagramu izgledati kao da se jesen pretvorila u elektronskom obliku.
Najvise me raduje pomisao na kisne dane, a ja u toploj sobi citam knjigu, za vikend gledam svoju omiljenu seriju, jesenja muzicka playlista... Jos mnogo savrsenosti.


Da ne zaboravim savrseni karmin u boji trule visnje... Znam da zvuci cudno, ali me jesen podsjeca na pjesme od Ed Sheerana, pogotovo pjesma ,,Autumn leaves"... Poslusajte.
Gdje god da krocim, cujem sum lisca, koji me podsjeca da ce jesen jos dugo biti tu sa mnom...
Jesen asocira na prve skolske dane, ucenje, tako poznate skolske hodnike kojima su hodale generacije i generacije prije nas. Podsjeca na hladna jutra, pa kada ustanemo odmah provjerimo vrijeme. Obicno bude oblacno, pa obucemo omiljeni dzemper i bezvoljni se spremamo za novi dan.


Nekako mi jesen i nije bas za veselost... Jako je tesko rijecima oslikati svu tu nostalgicnu ljepotu.
Mozda je cudno, ali me jesen podsjeca na youtube. To je zato sto sam u tom periodu otkrila za sve cari youtube-a i koliko moze biti interesantan sadrzaj.
Jesen me podsjeca na uspomene, stare izblijede slike, nikad izgovorene rijeci i nostalgiju.
Podsjeca na nesto sto se moglo desiti, a nije. Period kada mnogo dublje razmisljamo o stvarima, kada se totalno povucemo u svoj svijet i dajemo sebi prostora za razmisljanje.
Podsjeca na svijece mirisa vanile i bundeve, podsjeca na kolace sa cimetom, podsjeca na topao dom i miran zivot. Nekako sve stane, zaustavi se...

                   Na sta vas jesen podsjeca?
                                          


Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...