9. септембар 2017.

Svijet u kojem zivimo

Bas cesto razmisljam o svijetu u kojem zivim, da li smo zaista srecni i sta se ustvari desava oko nas. 
Smatram da je svijet onakav kakvim ga svako od nas vidi, na svoj nacin, ali je i istina samo jedna. Ne zna svako od nas prepoznati istinu, mnogi od nas zive u zabludi. A ako i pokusamo nekome predociti ociglednu, istinitu stvar, obicno kazu: ,,Sto bi tvoja percepcija i tvoje razmisljanje bilo istinitije od mojeg?" I onda se osjecas kao osoba sa nedovoljno argumenata da zastupas svoje misljenje i svoj stav. Sasvim pogresno. 


I to je taj momenat kada mi odustanemo, mislimo da je nase misljenje nedovoljno pametno za nekog tamo koji ima svoje misljenje. Naprotiv, drago mi je kada cujem da neko ima svoje misljenje i svoje stavove, jer znam da to nije osoba koja slijepo prati sve sto se nametne, vec je osoba koja zna razmisljati. 


Na kraju, ovaj svijet se svodi samo na prolazno uzivanje. Citavog zivota tragamo za necim, trazimo nesto, bilo sta sto ce nas usmjeriti makar jednom djelicu nasih snova ili zivota kakvog mi zelimo da zivimo, dajuci svaki djelic vlastite snage, dok ne ostarimo i osvrnemo se iza sebe i upitamo se: ,,Sta sam postigao?" U biti nista, jer je sve prolazno. 
Zato kazem, treba uzivati u svakom trenutku zivota, ne trcati za njim, jer ne mozemo niti iza niti ispred vremena. Vrijeme nece stati samo zato sto mi tako zelimo, i drugi ljudi zive svoje zivote, treba samo znati iskoristiti svaku sekundu, jer nikad ne znas sta sjutra donosi, sta ce sjutra biti. 

Kakva je vasa percepcija?

Нема коментара:

Постави коментар

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...