5. септембар 2017.

BTS: Srednja skola

Mozda malo kasnim sa ovim BTS postovima, ali eto, tek je drugi dan skole, bar u mom gradu, tako da, mozda i nije toliko strasno. 😆
Ja sam sada drugi razred srednje skole, upisala sam gimnaziju.
Iskreno, prva godina mi je jako bila teska, jer ne znate u kakvo cete odjeljenje upasti, da li cete steci prijatelje, ocjene dovesti do nivoa kojeg vi zelite, itd.


Veliki je stres,to je cinjenica, ali iskreno, mozda sam malo i preterivala sa svim tim strahom, jer nasla sam tamo najbolju drugaricu, a sto se ocjena i ucenja tice, jeste malo teze jer ima dosta da se uci. Gimnazija je to.
Sto se tice drustva i djece koja tamo idu, drugacija su nego u osnovnoj skoli. Nekako svako nadje svoje drustvo, koje mu odgovara. Bar je u mojoj skoli tako. Vecinom, naravno.


Naravno, uvijek ima onih koji vole da ismijavaju druge, ali zar treba obracati paznju na njih? Oni nemaju svoje zivote pa se bave tudjima.
Moj savjet je da se ne brinete i ne stresirate mnogo oko odlaska u srednju skolu. Ucite, trudite se koliko mozete, ne idite preko svojih mogucnosti, osim ako zelite da imate sve petice. Sto se drustva tice, uvijek se nadje bar jedna osoba, bilo drug ili drugarica sa kojom cete se sprijateljiti i lijepo se druziti.


Koja su vasa iskustva? 



2 коментара:

  1. Divan post,smatram da se ne treba previše brinuti oko toga jer je sve to normalno i sastavni dio svakog života.Što se tiče društva uvijek će biti neko ko će se družiti sa vama.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. :) Da, pretjerana briga samo unistava nase zivote. Go with the flow <3

      Избриши

Autumn tag 🍁

Zdravo! U zadnje vrijeme imam manjak inspiracije, pa sam htjela da uradim Autumn tag koji sam vidjela kod nekih od blogerki koje pratim,...